Gone fishing !!

Ett uttryck jag lärde mig i helgen av en datanörd. Betyder alltså att jag inte finns på plats utan har tagit en paus och gått och fiskat.

Eftersom jag tänkte stänga den här bloggen, men inte riktigt kunde bestämma mig och eftersom jag egentligen inte har en aning om vilka det är som ibland visar sig i läsarstatistiken, så beslöt jag mig i detta nu för att INTE släcka ner bloggen helt genom att ta bort den.

Jag gör just det i stället - tar ett break och går och fiskar - röstfiskar skulle man kunna säga till viss del. Jag flyttar nu allt mitt bloggande till min blogg VÄRKLIGHETEN som ligger på centerpartiet.net med den fullständiga adressen http://bornor.centerpartiet.net

Så tack alla läsare för den tid som varit - eventuellt tar fisketuren slut någon gång. Då kanske jag kommer tillbaka.

Börje Nordh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0