Ring INTE upp

Om du som jag har fått ett telefonsamtal från 0424994702. Ett samtal som du antingen har missat eller där man i andra ändan lägger på precis direkt när du har svarat. Ring INTE upp detta nummer. Det kommer som så många andra samtal från en telefonförsäljare. Ja inte säljer han/hon telefoner men nånting är det som dom vill pracka på dig. Och inte nog med att du skall behöva lyssna på en telefonsäljare, du får betala samtalet själv dessutom. Så PASSA UPP istället för att ringa upp.

Vi har en vansinningt vacker vinterdag här idag. Solen skiner och det är vindstilla. Jag var ute en liten promenad med hundarna på lunchen och solen sken som en gassig vårdag. Nu är det något kallare men tecknen finns där. För var dag så blir det ljusare och våren kommer närmare.

För några dagar sedan fick jag ett mail med bifogade bild. Det är dags att träffas för att planera 2010 år MC-resa.



Visst ser det härligt ut??

Ett annat år så såg det ut så här:



Det är sådana dagar som gör livet värt att leva mina vänner.

Ett citat från Benjamin Frankling : "När du tror att du kan sluta upp med att förändra dig är du slut"

Ha en bra dag¨

BORNOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0