Fredag

Är du inte med i TGIF så är det dags att gå med nu. TGIF frågar den näsvise, vad fasen är det? Ja som allt annat så är det en förkortning, i detta fall betyder det  Thank God It´s Friday.

Jag har haft hyffsat att göra i Glasmästeriet denna vecka. En vecka som startade med två dagars semester på fastlandet. Vi har haft en syskonträff, denna gång hos min syster på Orust. Trevligt att träffa syskonen med respektivar för lite social samvaro. Det startade i fjol med att vi tlllsammans firade äldstebrodern och hans hustrus 60-årsdagar genom att ta en tur på Göta kanal. Vi åkte från Karlsborg till Töreboda på kanalbåt och buss tilbaka till Karslborg med efterföljande middag på kanalhotellet. Då var det, tror jag som vi bestämde att träffas igen. Nästa år har alla lovat att komma till Gotland. Vi har redan satt ut datum.

Just nu laddar jag för att vi skall gå till Fidepuben och bli bjudna på mat. Deras hamburgare skall vara något utöver det vanliga. Vi får väl se hur det är med den saken. Rapport kanske kommer så småningom.

BORNOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0