Film är bäst på BIO ??

Förbannade bredband. Eller kanske hellre avsaknaden av ett dylikt. Jag hade just skrivit ett långt inlägg här som ni alla trogna läsare skulle haft stor glädje av att läsa, men precis som jag skulle publicera så kraschade anslutningen coh allt gick åt helsike.

Det gick ut på att trots att jag har många DVD-filmer och trots att det går många bra filmer på TV så är det bättre på BIO.

På TV är det ett helsike efter som filmerna blir minst dubbelt så långa på grund av all reklam.

Maten på Puben var jättebra. Jag åt hamburgare, hustrun år "Bondens grillspett" och dottern tog Nachostallrik. All till stor belåtenhet. Rekommenderas.

Vi håller på att skaffa bredband till Grötlingbo se http://www.gfef.net/ DÅ blir det skillnad.

I morgon börjar resten av livet

Carpe Diem

BORNOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0