Vunnit på LOTTO ?

Jag antar att jag inte är ensam om att då och då få ett mail som meddelar att jag vunnit upp till en miljon Euro. Senast idag fick jag från Free Lotto ett formulär "Claims applications form" som skall fyllas i och därefter skall jag få mina välfärtjänta? pengar. Tänk er en miljon euro - det blir drygt 10 miljoner svenska småkrpnpr det.

Vågar man fylla i formuläret och skicka det tillbaka?? Jag vet att det finns något som faktiskt heter Free Lotto. Har till och med spelat för ett antal år sedan. Men då fick man aktivt välja ett antal siffror till ett lottospel. Tror knappast att dom slumpmässigt letar upp e-,ailadresser och lottar ut denna typ av summor på det viset. Men visst skulle det förändra en hel del om det vore verklighet.

Fan trot

BORNOR

Kommentarer
Postat av: K

antagligen ett virusklassat mail! Som dom där somaliabreven!

2009-10-20 @ 14:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0