Civilingenjör till salu brett användningsområde.

Familjen flyttade tillbaka till Gotland 2003. Själv veckopendlade jag ett år men fick i samband med en omorganisation i december, till en uppgörelse med Samhall AB som jag var anställd hos sedan 1994.

Jag har 20 års erfarenhet av företagsledning i olika positioner inom Samhall AB och i flera av koncernens dåvarande dotterbolag. Har erfarenhet av att driva eget aktiebolag och numera enskild firma. Jag har idag en liten försäljningsverksamhet som ni har sett på min hemsida www.bornor.se . Utöver detta finns det möjlighet till kortare uppdrag inom byggverksamhet. Jag är allmänt praktisk och kan hantera både hammare och såg och för all del en hel del annat inom byggnation oxå.

Sista halvåret har jag hoppat in som lärarvikarie på mellan och högstadiet. Det har varit kul att jobba i skolan och träffa landets framtid.

Jag har FA-skattesedel och är öppen för förslag. Vill du studera min CV skicka mig ett mail på [email protected] så får du CV i retur.

- BORNOR -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0