Internetproblem

Jag har hela dagen försökt att komma ut på nätet. Hade tänkt mig att skicka in en platsansökan på det där slöjdlärarjobbet jag haft nu under två veckor. Har omöjligt kunnat komma i kontakt med nätet, ja det var kanske fem ljusa minuter på förmiddagen, men då hann jag bar kolla mailen.

Amanda måste ha särskild access till nätet. Efter att hon kom hem nu ikväll så funkat det igen. Naturligtvis måste det bero på att hon har hjälp oavnifrån med att få sin dagliga dos av chattande på nätet. Måste säga att NMT.NET är en bra lösning de stunder det fungerar. Läste en uppföljning i ATL häromdagen, där man hade samma erfarenhet som jag. När det fungerade hade man bra hastighet och allt var frid och fröjd, problemet var att det inte var särskilt bra där det skulle vara bra. Detta skall fungera på landsbyggden. Hos mig funkar det sporadiskt och det duger inte.

Skall ta mig fasen klaga igen. Nu får dom skärpa till sig..

För övrigt:
Jag har klarat ytterligare några utan att återfalla i snusandets lyckliga rus. Nikotin är t.m.f ett av de mest beroende
framkallande giften som finns.  Bra jobbat

"Min dator förstår mig inte" Werner Wejp-Olsen  eller kanske

"Min internetleverantör förstår mig inte"  Börje Nordh

- BORNOR -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0