Bloggdelning

Ja idag har jag tagit bloggandet ett steg längre. Lyckades att få igång en undersida på bloggen. Tänker använda den för att publicera bilder. Så den som är intresserad och inte har kommit hit via bornor.se kan gå in på bilderbloggen och kolla de senaste bilderna från HENRA.

--- JUST NU --- Extra bra priser på demovagnar som skall bort.

I övrigt har jag klarat en dag till och kamp med nikotinguden. Att det kan vara så jobbigt och ändå så lätt?? Det gäller bara att bestämma sig och att inte ändra beslutet. Fast å andra sidan så har ju livet så här långt för det mesta bestått av beslut som tas och sedan ändras. Fast jag tror att jag har bestämt mig nu ! I alla fall tills jag bestämmer något annat.

" Först när man accepterar sitt nederlag är man besegrad"  Sagt av ngn som heter/hette Gösta Ågren. Det kunde lika gärna varit jag. --- It ain´t over till it´s over --

- BORNOR -

Kommentarer
Postat av: Marita

Lycka till. Kollade just på bilderbloggen. Verkar kul det där. Kram

2008-01-14 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0