Bloggande

Det har tidigare filosoferats på denna blogg huruvida det är någon mening med att blogga eller inte. Vill jag ha läsare eller inte? Ja jag hänvisar i alla fall så många jag kan hit, men förväntar mig inte att få någon anstormning. Min lilla syster hittade hit och kanske fick hon en del inspiration för nu har hon oxå sin egen space på nätet. Måste ge henne en eloge för innehållet. Hon skriver bättre och mera djupsinnigt än vad jag gör, dessutom är hon konstnärlig och har lagt ut bilder på konstverk hon förfärdigat i sömnad, lapptäcksteknik, kan det heta så. Är det så att ngn av er som läser detta är det minsta intresserad så är ett besök på hennes space/blogg/hemsida väl värt besväret.

Adressen är http://maritanord.spaces.live.com/

I övrigt så står livet stilla, helgen har tillbringats vid sidan av en kvidande hustru. Hon har antagligen fått i sig något olämpligt som stört matsmältningen. Symptomen har närmast varit att likna vid salmonella eller kampylobakter. Det räcker som beskrivning.

Själv verkar jag numera vara utrustad med plåtmage, förr hade jag alltid magkatarr och kunde inte ta ett glas vin utan att få den mest fruktansvärda baksmälla med illamående och därpå följande uppkastningar. Numera är det inga problem kanske för att jag för fem-sex år sedan utrotade de baciller som man upptäckt  orsakar dessa besvär. 

Tänk vad många som sluppit operationer och annan behandling efter det att dessa bakterier upptäcktes.

"Vi är inte det vi tänker eller det vi säger eller det vi känner. Vi är det vi gör" -- Gordon Livingston

- BORNOR -

Kommentarer
Postat av: Marita.

Tack och bock!
Du har spenderbyxorna på dig vad det gäller beröm!
Jag såg allt att du hade varit inne och tassat.
Kul att du är där emellanåt, och kul att du kommenterar.Och du - Jag tycker att du är begåvad oxå!
Allt gottt till dig.Kram

2008-01-28 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0