Skolans värld

Jag har gjort debut som lärarvikarie. Min fru som är lärare har sagt mig att jag inte skulle stå ut en enda dag i skolan, men jag tycker nog att det gick riktigt bra. Det är nu andra dagen i rad jag tillbringar i Garda skola. Trevliga lokaler, trevliga lärare och faktiskt riktigt mysiga ungar. Jag har hittills varit i 3-4:an, 5.an och 6:an. Kanske jag har haft tur, men än så länge har jag inte blivit avskräckt. Svåraste passet var idrott med 3-4:an igår. Jag är inte så sportig av mig och har aldrig drömt om att hålla en gympalektion, men på något sätt så gick den timmen också. Naturligtvis är det så att man inte har samma krav på sig som en ordinarie och det är väl tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0