Att hyra

Jag och företaget BORNOR finns på Gotland. Närmare bestämt på södra ön med hemort i Grötlingbo och arbetsplats i Hemse. Utöver de förnämliga produkter som presenteras på hemsidan www.bornor.se  kan jag erbjuda konsulttjänster av olika slag. Jag har över 20 års erfarenhet av verksamhetsstyrning och företagsledning. Behöver ditt företag en extraresurs under en kortare tid?? Saknar ni utredningskompetens/kapacitet? Behöver du ett bollplank eller en diskussionspartner?

Jag är öppen för olika förslag.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Roligt att du så enträget håller kontakten med mig,jag är ingen van bloggare men har uppfattningen att den är ett forum där du berättar om dina tankar kring utvecklingen av din verksamhet på Gotland eller överhuvudtaget utveckling av verksamheter
Gotland. Berätta om vardagliga tankar som du bär på i det här avseendet, bjud in andra att tänka till om utveckling och livet för den som har slagit ner sina bopålar på Gotland. Ur nöden finner man alltid vägar!

2007-11-13 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0