TGIF

Ja jag har aldrig varit av den sportiga naturen och den enda IF jag varit med i är denna: Thank God It´s Friday. Fast jag måste erkänna att senaste tiden så har inte fredagen skiljt sig så mycket från de andra dagarna i veckan.

I kväll skall vi i alla fall på fest. Wisby Strand och Einbusk. Med inledande middag. Ett mycket bra initiativ från den uppdragsgivare som varit min största och nästan den enda under hösten. En julfest som heter duga för berörda anställda och entreprenörer, man tackar. Men först måste jag hem och göra rent i stallet, ge lammen och ta in hästarna. Sedan får man väl uppmärksamma dagen ordentligt och både duscha och raka sig. Tänk vad det kan dra med sig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0